اَلْمُحْصِنَةُ [el-muḩṡinet] (ism-i fâʹil bünyesiyle) ve
اَلْمُحْصَنَةُ [el-muḩṡanet] (ism-i mefʹûl bünyesiyle) ʹAfîfe ve perhîz-kâr hatuna denir. Evvel nefsini إِحْصَانٌ [iḩṡân] eylediği için ve sânî zevc إِحْصَانٌ [iḩṡân] eylediği içindir, ʹalâ-kavlin mütezevviceye yâhûd hâmile ıtlâk olunur, tezevvüc ve haml hâletleri dahi sebeb-i إِحْصَانٌ [iḩsân]dır.
اَلْمُحْصَنَةُ [el-muḩṡanet] (mîm’in zammı ve ṡâd’ın fethiyle) Şol ʹavrettir ki zevci onu sıyânet ede. Ve Šaʹleb eyitti: Her ʹavret ki mestûre ve perhîz-kâr ola, o مُحْصِنَةٌ [muḩṡinet]tir, kesr-i ṡâd’la ve مُحْصَنَةٌ [muḩṡanet]tir feth-i ṡâd’la ve her ʹavret ki müzevvece ola o مُحْصَنَةٌ [muḩṡanet]tir ṡâd’ın fethiyle lâ-gayr.
اَلْمُحْصِنَةُ [el-muḩṡinet] (mîm’in zammı ve ḩâ’nın sükûnu ve ṡâd’ın kesriyle) Şol ʹavrettir ki mestûre ola.
Sitemizde detaylı hızlı ve kolay arama ekranı